Boligforvaltning
ABBL har utviklet en av landets mest omfattende og komplette forvaltningspakke for boligselskap. Vår standard pakke inneholder regnskapsførsel, teknisk og juridisk bistand og husleieinnkreving med tilhørende inkasso. Ved å velge samme revisor som ABBL, er revisjon inkludert i forvaltningshonoraret.
Endelig mulig å avholde digitale årsmøter
Korona-restriksjoner har gjort det vanskelig for boligselskaper å gjennomføre generalforsamlinger og årsmøter med fysisk oppmøte. Den nye loven som trådte i kraft 1. april 2021 har gjort det mulig å avholde møtene digitalt innen fristen, som er 30.juni.
Har du spørsmål om innbetaling av felleskostnader?
Alle henvendelser om innbetaling av felleskostnader rettes til:
BOLIGFAKTURA
E-post: kundeservice@boligfaktura.no
Tlf. 32 21 15 85
Telefontid kl. 9 - 15
Hvorfor velge ABBL som boligforvalter?
ABBL har antageligvis Norges største tjenestetilbud inkludert i forvaltningsavtalen. En avtale med ABBL gir styret alle fagområdene tilgjengelig i samme hus.
Rådgivere innen boligforvaltning
Styret i boligselskapet får en fast kontaktperson/eiendomsforvalter i ABBL, som forestår daglig drift og rådgivning.
Kontroll over kostnadene
I og med at forvaltningsavtalen består av et fast honorar og inkluderer så mange tjenester, kommer det sjelden tilleggsfakturaer.
Kartlegging av boligselskapets veldikeholdsbehov
Det første vi gjør for nye kunder, er å foreta revisjon av vedtektene og utarbeide en vedlikeholdsrapport for hele boligselskapet.
Gjennomføring av digitale årsmøter
Med digitalt årsmøte kan du avgi din stemme uansett hvor i verden du befinner deg!
Digitale årsmøter
I tråd med regjeringens forskrift, hvor kravet om fysisk oppmøte på årsmøtet er opphevet frem til 27. mai, anbefaler ABBL alle boligselskap om som har mulighet, til å avholde digitalt årsmøte.