Hopp ned til innhold

Oppgaver innenfor forretningsføreravtalen

Vedlikeholdsbefaring - Forsikringssaker - Rådgivning i tekniske spørsmål

  • Vedlikeholdsbefaring og vedlikeholdsrapport. Vi utarbeider periodiske vedlikeholdsplaner med prisanslag og intervaller ca. hvert 5. år.
  • Rammeavtaler som gir meget gode priser og vilkår.
  • Behandler forsikringssaker som dekkes av felles bygningsforsikringer. Skademelding, bestilling av takst og håndverkere samt skadeoppgjør med forsikringsselskapet, herunder innkreving av eventuell egenandel.
  • Førstehjelp ved skader som ikke dekkes av forsikringen. Avdekking og kartlegging av årsak. Dersom vi ikke finner årsaken i spesielt vanskelige tilfeller (video av innvendige rør, eller demontering av konstruksjon), kan vi bistå ved innhenting av ekstern kompetanse/ekspertise.
  • Rådgivning i tekniske spørsmål.
  • Generell førstehåndsrådgivning pr. telefon eller skriftlig.
  • Bestilling av nøkler til beboere i boligselskaper med systemlås.

For nærmere informasjon om oppgaver utenfor forretningsføreravtalen, se rehabilitering.